fredag den 21. oktober 2016

Papirstjerner

Stjernelamper - jeg simpelthen elsker dem!


Sidste år hængte jeg to store hvide stjernelamper op i mine mørke store vinduer, og helt ærligt jeg glæder mig allerede til at få dem op igen. De gav det mest hyggelige lys fra sen eftermiddag til sovetid og igen om morgenen, hvor vi kunne starte dagen men lidt ekstra hygge.

Nu må vi se hvor mange der kommer op i år, men det bliver i hvert fald ikke færre. De er smukke i dagslys og super stemningsfulde tændte om aftenen, win-win!



Da jeg selv er så vild med dem, har jeg lagt en del forskellige design i webshoppen i år, hvis du også har lyst til at prøve dem. Er du ikke til lampeeffekten, så prøv bare at snuppe en model uden ledning/fatning og sæt eller hæng den et sted. Det er så mange dekorations muligheder med dem og kan sagtens komme op i november, da de jo ikke er super-over-glimmer-santa-julede, hvis du ved hvad jeg mener.

Prøv lige at se nogle ideer til hvordan de kan bruges her:




Er de ikke bare smukke? Åh nu glæder jeg mig endnu mere efter dette indlæg...

Hvis du også er interesseret i papirstjerner med eller uden lys i, så kig forbi shoppen her 😊.

Rigtig god fredag...
Kh. Bettina





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...