søndag den 23. oktober 2016

5 uger til 1. søndag i advent


Om fem uger går det løs med julehygge og lys, når det er 1. søndag i advent.

Jeg har lovet mig selv at have klaret det meste praktiske planlægning op til den dato, så min lille familie rigtig kan julehygge og komme på julemarked besøg i weekenderne i julemåneden. 

Derfor er det så skønt at få planlagt alle småtingene i god tid specielt med små børn. Så slipper jeg for at rende rundt lørdagen før efter kalenderlys, adventslys etc. Det kan nemt klares tidligere 😊

I år er jeg faldet for en af varerne i webshoppen, den skal hjem i vores hus. Det er den super søde datovogn med snemand og julepingvin. Den kan både tælle ned til juleaften eller vise dagens dato, hvad vi nu bestemmer os for - dvs hvad børnene vælger 😉. Er den ikke bare sød?

Mangler du nogle af de praktisk småting så kig forbi webshoppen efter kalenderlys, adventslys, kranse, datovogn, glaskugler, dørpynt eller nisse tilbehør så kig forbi. Rigtig god søndag...

Knus Bettina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...