torsdag den 1. oktober 2015

Hello October - hejsa oktober



Dejligt at starte på en ny måned dedikeret til de flotte efterårsfarver. Jeg elsker alle de brændte farver mixet med sommerens positive grønne nuancer. 

Denne forkærlighed kan også ses i en del af farvevalget i shoppen i år. Jeg har købt mange gyldne, brune, kobber og nougat farver ind i bl.a. glaskugler. De er vanvittig smukke når de mixes med grene, mos, kogler, lys og lidt glimmerpynt. 

Tidligere lavede jeg et lille setup på fade men eftersom min lille datter på 1 år er en lille pilfinger har jeg i år tænkt at bruge samme ting blot i en glascylinder med høje sider, så jeg kan nyde farverne men uden at få glimmer overalt.

Skal nok loade fotos når jeg har dem!
Ha' nu en rigtig dejlig aften og 1. oktober!

Kh. Bettina

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...