onsdag den 7. oktober 2015

All red this year...!??!


Jeg er blevet ret vild med de tilsneede grantræer i år. Sidste år havde jeg et let frostet grantræ (uægte selvfølgelig da jeg bare ikke kan tåle granlugt). Mæææn måske skal jeg udskifte i år til mere sne?!? 

Jeg elsker tanken om sne i spandevis mens jeg drømmer om at holde juleferie i en idyllisk træhytte omgivet af grantræer, sne og lyskæder og sæføli en solid brændeovn! I bedste US style. Selvom min bolig ikke rigtig lever op til idyllisk træhytte style så kører filmen for mit indre øje og min julepyntning ignorerer det kedelige faktum, at jeg bor i DK uden sne osv. 

Derfor gør jeg altid meget ud af juletræet og selve hyggen indendørs med kæder, natur, træer, og lys. Og lige nu går jeg og overvejer farverne til julen 2015. Har været bidt af hvidt flere år men nu må vi se...

Rigtig go' nat
Bettina 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...